5 januari 2015

Hemma i Goa/My Goan home

När jag kommer hit till Agonda bor jag alltid på samma ställe. 
__________________________

When I come to Agonda I always stay at the same place. 
I år bor jag i hydda nr 7, Kathmandu. 
___________________________

This year I stay in beach hut #7, Kathmandu. 

En del av hyddorna har stengolv som ligger direkt på marken men några står på pelare. Då blir det svalare och en slipper de flesta kryp. 
_____________________________

Some of the huts have stone floors laid directly on the ground but a few stands on stilts. That makes them cooler and more bug free. 
Hyddan är ganska rymlig och luftig, med stora springor mellan golvbrädorna. 
____________________________

The hut is quite spacius and well ventilated, the floor boards are widely spaced. 
Badrummet, med nättak, har alla bekvämligheter. 
____________________________

The bathroom, with a net roof, has all commodities. 
På verandan hänger min hängmatta, för horisontskådning och siesta. 
____________________________

I have my hamack on the veranda, for horizon gazing and siesta. 
Det här är lyx, för mig!
____________________________

To me, this is luxury!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar